Durant el temps d’Advent, cada dimecres a les 20 hi haurà Pregària de Vespres i després Eucaristia. (Excepte si hi ha funeral)

Diumenge 16 de desembre: a les 20h. Missa familiar d'Advent. Al final de la missa al Lloc Sagrat rebrem la visita de la Verge Maria acompanyada de Sant Josep, damunt la somereta, en el seu camí cap a Betlem. Proclamació del pregó d'Advent-Nadal i xocolatada per tots els assistents.

Dilluns 17 de desembre a les 20h. tendrem la celebració penitencial, que és una bona preparació per a les festes de Nadal.

Diumenge 23 de desembre, a les 16h. a la Residència parroquial, celebració del 4rt diumenge d'Advent i festa de Nadal per als residents i majors del poble de Porreres.

Dilluns 24, a les 20h. Matines de Nadal a la Parròquia. Emissió en directe per www.porrerestv.com

Dijous 27, a les 20h. Eucaristia a l'oratori de l'Hospitalet per celebrar la festa de Sant Joan Evangelista, copatró de Porreres. Emissió en directe per www.porrerestv.com

Dissabte 29, oferirem la missa de les 20h. de la parròquia en sufragi per Mn. Joan Rosselló Vaquer, anterior rector, que aquest mateix dia hagués celebrat el 50 aniversari de la seva Missa Nova.

Diumenge 30, festa de la Sagrada Família, farem missa solemne a la Parròquia a les 20h. presidida per Mn. Carles Seguí, recentment ordenat i que mitja hora abans de la missa estarà disponible per escoltar confessions, si algú vol rebre el sagrament de la reconciliació. Aquest dia convé dur a l’Església les capelletes que circulen per les cases.

Dissabte 5 de gener 18.30h, arribada dels Reis d'Orient. A les 18.45h Adoració al Nin Jesús pels Reis d'Orient a la Parròquia de Porreres. Seguidament Recepció i missatge dels Reis des de la balconada de l'Ajuntament i després repartiment de joguines als nins i nines de Porreres.

Diumenge 6 de gener, les misses són com cada diumenge.

Dissabte 12 de gener, a les 11’30h. tindrà lloc l’entrada del nou bisbe de Mallorca, Mons. Xavier Salinas, amb una missa solemne a la Seu. Estam tots convidats a participar o a seguir la missa en directe per IB3 Televisió. Els interessats en anar en autocar, que es posin en contacte amb la parròquia.

Diumenge 13 de gener, a les 11h. del matí, hi haurà missa a Monti-sion, per commemorar l’aniversari de la construcció de la carretera que puja al Santuari. No hi haurà missa a les 11h. a la Parròquia.

El mateix diumenge, a les 16h. a l’Església parroquial hi haurà la trobada de Corals de la Tercera Edat de tot Mallorca, que interpretaran diferents peces musicals.