El proper dimecres 14 de desembre, pregària de vespres i missa a les 20 h. excepte si hi ha funeral.

Recollida d’aliments per Caritas parroquial, entre dia 7 de desembre i dia 25 a l’Església parroquial.

Celebració penitencial, dijous 15 de desembre a les 20 h., església parroquial.

Celebració de Nadal a la Residència parroquial per a persones majors i malalts, diumenge 18 de desembre a les 15’30 h.

Missa familiar de la catequesi d’infants i xocolatada el mateix diumenge 18 a les 20 h. Al final de la missa, en el Lloc Sagrat, Maria i Josep en el seu camí cap a Betlem faran una aturada a Porreres per convidar-nos a tots a participar en les Matines de la Parròquia. També farem un minut de silenci per pregar per Enric Gonyalons i els altres cooperants segrestats a Àfrica. Farem una crida al grup terrorista perquè els alliberi abans de les festes de Nadal, perquè aquests joves cooperants puguin passar les festes amb les seves famílies.

Després de les misses de tot el cap de setmana del 17 i 18 de desembre, al Lloc Sagrat, un grup de joves de la parròquia de Lloseta vendran figures de Betlems fets pels cristians de Terra Santa, amb l'objectiu d'ajudar als cristians de Terra Santa que passen moltes dificultats.