El motiu principal d’aquests canvis és perquè comprenguem que tant la missa com el baptisme són celebracions programades per la comunitat cristiana, i a les quals s’hi han d’integrar les diferents intencions dels particulars. També hem procurat que les misses a la parròquia i a Sant Felip no coincideixin a la mateixa hora per donar més facilitats a la gent i per si en alguna ocasió els capellans ens hem de substituir. Per això el Consell parroquial ha acordat els següents horaris:

A partir d’octubre de 2014 els horaris de les misses seran els següents:

- Dissabtes:

A la parròquia 19h (en horari d’estiu)           i 17h (en horari d’hivern)

A Sant Felip   20h (en horari d’estiu)            i 19h (en horari d’hivern)

- Diumenges i festes al matí:

A la parròquia 11h (excepte els mesos de juliol, agost i setembre)

A Sant Felip   10h

- Diumenges i festes horabaixa:

A la parròquia 21h (en horari d’estiu)           i 20h (en horari d’hivern)

A Sant Felip   20h (en horari d’estiu)            i 19h (en horari d’hivern)

- Els dies feners:

20h (en horari d’estiu) i 19h (en horari d’hivern); a la parroquia els dilluns, dimecres i divendres; i a Sant Felip els dimarts i dijous. Però els funerals sempre se celebraran a les 20h.

- Els funerals:

Els funerals se celebraran de dilluns a divendres a les 20h (tant amb l’horari d’estiu com amb l’horari d’hivern) i només s’admetrà un funeral cada dia. Els familiars del difunt podran triar celebrar el funeral a la parròquia o a Sant Felip i ho comunicaran a la funerària, perquè ho posi a l’esquela.

- Els batejos:

La parròquia organitzarà tres celebracions comunitàries. A l’any 2015 seran: dia 12 de gener (festa del Baptisme del Senyor) a les 11h; dia 4 d’abril el vespre (a la Vigília de Pasqua); i un diumenge d’octubre a les 11h.

Els altres batejos, que no s’hagin pogut celebrar comunitàriament, es podran celebrar a la parròquia durant la celebració de la missa en els horaris establerts.

No es poden celebrar batejos ni a Sant Felip ni a Monti-sion, perquè no són temples parroquials.

Les primeres comunions:

Tant a la parròquia com a Sant Felip s’organitzaran celebracions comunitàries de la primera comunió, d’acord amb els pares dels nins.

Els qui no puguin adaptar-se a aquestes celebracions comunitàries hauran de fer la primera comunió en el transcurs d’una de les misses dels horaris establerts.

Els casaments:

Es podran celebrar el dia i l’hora que s’acordi amb els contraents, tant a la parròquia, com a Sant Felip o a Monti-sion.

Celebracions a Monti-sion:

Els particulars que vulguin celebrar a Monti-sion una primera comunió o una altra celebració, com noces d’argent o d’or, ho podran demanar els dissabtes a les 12h.

Els dissabtes horabaixa o els diumenges aquestes celebracions de particulars només es podran celebrar tant a la parròquia com a Sant Felip, però a l’horari establert de les misses.

Per als casos excepcionals, que haguessin de fer la celebració un diumenge horabaixa, se’ls podria concedir fer-la a les 17h tant a Monti-sion com a Sant Felip.

Nota: Els compromisos contrets abans, fins al dia d’avui, 17 de setembre, es mantindran tal com s’havien acordat.