Pregària de Vespres, a les 20h. conjuntament amb la missa, cada dimecres del temps d’Advent, a l’església parroquial, excepte si hi ha funeral.

Dilluns dia 9 de desembre, a les 7.30h. del matí, retransmissió de la pregària de Laudes per les ones de RADIO MARIA, a la capella de la Residència Parroquial, carrer Sala 13, Porreres.

MISSA FAMILIAR DE LA CATEQUESI D’INFANTS

Diumenge dia 15 de desembre a les 20 h. hi haurà la missa familiar del 3rt. diumenge d’Advent. Al final de la missa, al Lloc Sagrat, acollirem la visita de Maria i Josep que en el seu viatge cap a Betlem, damunt una somereta, volen aturar-se a Porreres per refer les seves forces.

Es llegirà el pregó de Nadal i a continuació hi haurà xocolatada per tots els assistents.

CELEBRACIÓ PENITENCIAL

Divendres dia 20 de desembre a les 20h. hi haurà la celebració del sagrament de la reconciliació, que és una manera molt important de preparar-se espiritualment per a les festes de Nadal. En cas d’haver-hi funeral, la celebració penitencial tendrà lloc després del funeral.

CELEBRACIÓ A MONTI-SION

Dissabte dia 21 de desembre, a les 17h. Eucaristia al Santuari de Monti-sion, amb acció de gràcies pels 40 anys de presència dels donats Bel i Joan. A continuació refresc popular en el claustre per a tots els assistents.

CELEBRACIÓ DE NADAL  PER A PERSONES MAJORS I MALALTS.

Com cada any, la gent més major i els malalts que ho desitgin podran participar de la celebració de Nadal a la Residència Parroquial, al carrer Sala 13, diumenge dia 22 de desembre a les 16 h.Si alguna persona no té medis per poder assistir, ho pot comunicar a la Residència i un grup de voluntaris posarà els mitjans necessaris perquè tothom hi pugui participar.

XOCOLATADA DE NADAL DE CARITAS PORRERES

Tot el grup de voluntaris i usuaris dels serveis de Càritas-Porreres celebrarem l'alegria del Nadal amb una trobada festiva i fraterna, a sa Rectoria, el dilluns dia 23 de desembre a les 20'30h. Durant el mes de desembre a les Escoles de Porreres i a la Parròquia es du a terme una recollida de menjar, que aquest dia feim arribar a les famílies necessitades perquè puguin passar dignament les festes de Nadal.

MATINES DE NADAL

Dimarts dia 24 de desembre a les 8 del vespre celebrarem el Naixement de Jesús amb les tradicionals “Matines”.

El Sermó de la Calenda, el cant de la Sibil·la i l’Anunci de l’Àngel ens ajudaran a viure aquesta important celebració. També hi haurà la representació del Betlem vivent organitzat per la catequesi.  La celebració serà retransmesa en directe per www.parroquiadeporreres.com

EUCARISTIA DE SANT JOAN EVANGELISTA  A L’ORATORI DE L’HOSPITALET

Vos convidam a celebrar l’Eucaristia a l’Oratori de l’Hospitalet, el divendres dia 27 de desembre, festa del copatró de Porreres, Sant Joan Evangelista, a les 20h. Presidirà l’Eucaristia el P. Antoni Canyelles, rector de la parròquia d'Algaida i prepòsit de l'Oratori de Sant Felip Neri de Palma.

Al final de la missa sentirem de nou el cant la Sibil·la, el cant de l'Àngel i el sermó de la Calenda.

FESTA DE LA SAGRADA FAMÍLIA

El diumenge dia 29 de desembre celebram la festa de la Sagrada Família, formada per Jesús, Maria i Josep.

Convidam a les famílies a participar a la missa de la parròquia de les 20h. on pregarem de forma especial per totes les famílies del nostre poble. Convé portar a l’església aquest dia totes les capelletes de la Sagrada Família que circulen per les cases.

CELEBRACIÓ DELS 60 ANYS DE LA CONSTRUCCIÓ DE LA CARRETERA DE MONTI-SION

Els porrerencs i porrerenques no volem deixar que passi la data tan significativa pel nostre poble de dia 14 de gener. Enguany es celebren els 60 anys de la construcció de la carretera de Monti-Sion.

Per aquest motiu, la Parròquia convida a tothom a pujar a Monti-Sion dia 12 de gener, diumenge, per celebrar l’Eucaristia als peus de la Mare de Déu, a les 11 h., presidida pel nou vicari general de la diòcesi, Mn. Antoni Vera. Així podrem agrair i pregar per tots els nostres avantpassats que feren possible aquesta gesta. No hi haurà missa a les 11h. a l’església parroquial aquest dia.