Dilluns 21 d'octubre, a la capella de la Residència parroquial, al carrer Sala, tendrà lloc la celebració de la missa a les 10 del matí, retransmesa en directe per Radio Maria cap a tota Espanya. Vos demanam la vostra participació en persona o que al manco sintonitzeu l'emissora a les 10h. per seguir la missa.

El mateix dilluns 21, a Consolació de Sant Joan, a les 21h. el nostre arxiprestat organitza una taula rodona amb el tema: Fe com a diàleg.

Divendres 25 d'octubre a les 21h hi haurà un concert a l'Església Parroquial, amb el grup Musicantes i la Schola Gregoriana de Mallorca, a benefici de les obres parroquials. Hi haurà una bacina a l'entrada per poder fer alguna aportació voluntària.

A partir de diumenge 27 d'octubre, la missa vespertina serà a les 20h a la Parròquia i a les 19h a Sant Felip.