OPERACIÓ KILO A PORRERES

Dissabte 5 d'octubre als supermercats i a algunes tendes de Porreres es farà una recollida d'aliments per als més necessitats. Aquesta recollida l'organitza a tot Mallorca el Rotary Club Mallorca, i a Porreres també se du endavant amb l'ajuda d'un bon grup de voluntaris i voluntàries que a la sortida de cada supermercat recolliran els aliments que la gent vulgui donar i que quedaran a Porreres per omplir el rebost de Càritas parroquial.

MISSA DEL DIUMENGE A LES 11

A partir del proper diumenge 6 d'octubre tornarà a haver missa a la Parròquia els diumenges dematí a les 11h.

PUJADA DELS MALALTS I DELS MAJORS A MONTI-SION

El diumenge 6 d’octubre a les 16h. tendrà lloc l’Eucaristia a Monti-sion, als peus de la Mare de Déu. A petició d'alguns malalts, enguany administrarem el sagrament de la Unció dels malalts en el transcurs d'aquesta Eucaristia al santuari de Monti-sion. Poden rebre el sagrament les persones que es consideren greument malaltes de qualsevol edat o les persones majors de 80 anys. Després de la missa al Claustre hi haurà un moment de refresc compartit per viure l'alegria de sentir-nos estimats per Déu i de pertànyer a una Comunitat cristiana.

El divendres 4 d’octubre tornen a començar els primers divendres. Si qualque malalt o persona major vol afegir-se a la llista dels que ja hi anam, per rebre la Comunió a ca seva, que es posi en contacte amb la parròquia. Si algú vol rebre la Unció dels Malalts a ca seva, que es posi en contacte amb la parròquia.

El diumenge 6 d'octubre, a les 20'30h., a la Parròquia hi haurà la missa familiar d'inici de curs de la catequesi.

El dissabte 12 d'octubre, a les 21h., al Restaurant Es Centro hi haurà un Pamboli a benefici de les obres parroquials, amb un preu de 8 euros. Els tiquets es poden comprar al mateix restaurant, o a na Catalina Sastre i a les tendes BM i a Sa Cúria Blanca del carrer Almoina.

El diumenge 20 d'octubre farem una excursió parroquial a Cala Murta (Formentor), per participar en la diada en honor del sacerdot-poeta Mn. Miquel Costa i Llobera, mort el 1922 amb fama de santedat. El preu és de 20 euros i inclou autocar i dinar. Inscripcions Catalina Sastre i a les tendes BM i Sa Cúria Blanca del carrer Almoina.