El bisbe Javier Salinas ha nomenat el seu nou equip per al govern de la Diòcesi de Mallorca: Mn. Antoni Vera, vicari general, Mn. Antoni Vadell, vicari episcopal d'Evangelització, Mn. Josep Adrover, Canceller-segretari.

Des d'aquí volem assegurar al nou consell la nostra col·laboració i la nostra pregària. Que la Mare de Déu de Lluc vetlli per ells i l'Esperit Sant els doni encert en les seves decisions.

El nou vicari general, Mn. Toni Vera, fins ara director de Càritas diocesana, va presidir la festa de Sant Joan Baptista l'any 2011, i després va tenir una reunió amb el grup de voluntaris i voluntàries de Càritas Porreres i de la Tenda solidària. La seva visita d'aquell dia ens va deixar molt bon record, ja que ell va valorar molt positivament la feina discreta i eficient d'aquests voluntaris a Porreres, que ajuden als més necessitats del nostre poble des de fa molts d'anys.

El recent nomenat vicari episcopal, en aquell moment delegat de Catequesi, Mn. Toni Vadell, va presidir la festa de Sant Vicenç de Paül 2012, obrint el nou curs de catequesi, i animant a nins i pares a valorar molt la Parròquia com el lloc habitual o privilegiat per impartir la catequesi de primera comunió, tal com senyalen les directrius de l'Església catòlica.

Mn. Josep Adrover va presidir la festa de Sant Roc de l'any passat, 2012, fent-nos arribar les salutacions de part del bisbe don Jesús, amb ocasió del seu acomiadament com a bisbe de Mallorca.

Ànim a tots tres en aquesta missió que el bisbe us encomana!!

Mn. Àngel Reigadas, en nom del Consell parroquial de Porreres.