Dilluns 24 de juny, festa de Sant Joan Baptista, copatró del poble de Porreres. Celebrarem una solemne eucaristia a les 20'30h., presidida pel P. Bartomeu Pastor, franciscà de la TOR, rector de la parròquia de Cala Millor. La col·lecta de la missa serà per les obres parroquials.
Després de la missa, a la Rectoria, hi haurà una tertúlia amb el P. Pastor i els responsables de l'Associació Dignitat i Feina.

Recollida de confitura d’albercoc i recollida de tomàtigues pel rebost de Càritas parroquial de Porreres. Agraïm les vostres aportacions.

Dissabte 6 de juliol, a les 20h., a la parròquia de Porreres, el senyor bisbe, don Javier Salines, presidirà la cerimònia del sagrament de la confirmació, que rebran 22 joves de la nostra comunitat cristiana. La col·lecta de la missa també serà per les obres parroquials