En nom de la parròquia voldria felicitar-vos a tots i desitjar-vos una bona Pasqua 2013. Voldria donar les gràcies a tots els qui han fet possible que visquem intensament la Setmana Santa i amb el seu esforç i dedicació han col·laborat en les diferents tasques necessàries durant aquests dies. Gràcies a tots els qui han col·laborat en la litúrgia, escolans i escolanets, lectors i monitors, preparació dels guions litúrgics, comissió de litúrgia del consell parroquial,  la Coral de Porreres i organista i el grup de guitarres. Gràcies també als  voluntaris per a la neteja i ornamentació del temple i als que s’han encarregat del muntatge de la Casa Santa i altres tasques que han fet possible que tots puguem viure les celebracions com un temps i un espai per trobar-nos amb Déu. Vull donar les gràcies d’una forma molt especial al nombrós grup de voluntaris que durant quinze dies ha dut a terme una intensa neteja general del nostre temple de dalt a baix i per tots els racons i amb fet tan bona feina amb il·lusió i amb molta d’empenta. Gràcies de tot cor en nom de la Parròquia.

Gràcies a l’Associació de confraries i a totes i cada una de les confraries i a cada un dels confrares i als Apòstols que heu fet possible unes processons i celebracions plenes de recolliment i esperit religiós. Gràcies per la gran quantitat de menjar que heu aportat aquests dies per als més necessitats, per Càritas Porreres i per al Pa de sant Antoni (PP. Caputxins) i pels crespells que heu enviat als presos de Palma. Gràcies a les autoritats i a totes les entitats del poble, com s’Ajuntament, la Filharmònica, el club columbòfil, s’Estol porrerenc, que balla el dia de Pasqua, els Aires de Monti-sion, que balla a la festa del Santuari,  el grup de Protecció civil, la policia Local, i a totes les entitats i persones que han col·laborat per fer possible dur a terme els actes de la Setmana Santa. També gràcies als qui han fet possible la retransmissió en directe i en diferit de les celebracions per a tot el món a través del canal d’Internet Porreres Televisió.

Vull donar l’enhorabona al Grup Foganya per haver repetit enguany la representació de la Passió, que han dut a terme amb tanta il·lusió, qualitat estètica i esperit religiós. El senyor bisbe Javier Salines va assistir a la representació del dissabte 23 de març i vos envia també l’enhorabona a tots els actors i organitzadors.

Segur que no he anomenat a tots, però tots els qui heu aportat el vostre esforç i treball en aquests dies estau inclosos en aquesta acció de gràcies.  Gràcies a tots per la vostra participació i pel bon ambient que hem creat entre tots en aquests dies. Que Déu vos beneeixi a tots per aquesta bona labor en bé de la comunitat cristiana i del poble de Porreres. Una cordial felicitació a Mn. Josep Sastre, a qui vull agrair el seu servei constant i fidel a la parròquia. Molts d’anys i salut, benvolgut germà prevere Pep. Una cordial felicitació pasqual a les dues comunitats religioses del poble, les Germanes de la Caritat i la Congregació de  l’Oratori de sant Felip Neri, i a les dues residències, la Parroquial i la de Cal Notari: a tots els seus residents les desig salut i molts d’anys.

Vos deman que faceu arribar la felicitació de la parròquia especialment als malalts i als més majors del nostre poble. Que la llum de Crist Ressuscitat arribi a totes les llars, a totes les famílies, a totes les persones del nostre poble, sobre tot aquelles més necessitades de consol i esperança. De tot cor molts d’anys a tots.

També aprofitam per manifestar el nostre més sentit condol a tots els qui estau vinculats amb la Universitat de les Illes Balears, alumnes i professors, per la mort el dissabte sant de la rectora de la Universitat, excel·lentíssima senyora Montserrat Cases. Vos acompanyam en el sentiment, que la vegem en el cel.

Que Crist Ressuscitat ens doni coratge, ànim, ganes de viure, i de fer el bé a tots els qui ens envolten. Una forta abraçada pasqual a tots i totes, benvolguts germans, feligresos d’aquesta tant estimada per mi, Parròquia de Porreres.

31 de març de 2013

Mn. Angel Reigadas Ramón, rector de la parròquia de Porreres.