Horaris de missa

Dies feiners (dilluns, dimecres i divendres)

20.00 h

Cas Notari (dijous)

17.30 h

Dissabtes i vigílies de festes

19.00 h

Diumenges i festes

Matins - 11.00 h

(a aquesta hora no hi ha missa els mesos de juliol, agost i setembre)

Vespres - 20.00 h

Funerals

20.00 h

(El condol als familiars es dóna després de la missa)

DIVENDRES 22 de setembre i en el marc de les festes en honor de Sant Juníper que es celebren a la seva vila natal, Petra, l'arxiprestat del Pla se vol posar en marxa i continuar la missió de Sant Juníper i altres sants.

A les 21 h. a l'església parroquial hi haurà una estona de pregària per demanar que la força missionera de l'evangeli se faci present en totes les nostres activitats.

L'arxiprest Mn. Antoni Riutort farà la presentació de les activitats del curs i els animadors de la formació Mn. Sebastià Salom i Miquel Monroig desenvoluparan el programa de formació pel curs vinent:

1. Cada 2n divendres de mes a les 18 h. a Petra i a les 21 h. a Porreres o Pina: Reflexió i contemplació de l'evangeli de sant Marc
  2. Cada dimecres a les 18 h al Convent Monges de la Caritat Vilafranca i a les 20 h. a la Rectoria de Petra, LECTURA CREIENT DE L'EVANGELI.
  3. Diverses trobades a Consolació i altres com Sencelles, Bonany...
  4. Se continua amb l'oferta de Catequesi amb les dues modalitats : setmanal només pels nins, mensual amb la catequesi de famílies.
  5. No deixarem de banda i animarem la bona tasca de les diverses Càritas parroquials.

Acabarem l'acte amb un sopar de germanor per reprendre forces.