Horaris de missa

Dies feiners (dilluns, dimecres i divendres)

20.00 h

Cas Notari (dijous)

17.30 h

Dissabtes i vigílies de festes

19.00 h

Diumenges i festes

Matins - 11.00 h

(a aquesta hora no hi ha missa els mesos de juliol, agost i setembre)

Vespres - 20.00 h

Funerals

20.00 h

(El condol als familiars es dóna després de la missa)

Com ja s’ha anat anunciant, a finals d’any han de començar les obres del nou centre de dia que estarà ubicat a l’antiga residència parroquial.

Per aquest motiu, des de l’ajuntament de Porreres se’ns ha comunicat que les dependències han de quedar lliures de mobiliari i altres estris que no podran ser emprats al futur centre de dia.

És per aquest motiu que des del Consell Parroquial es va pensar en fer unes jornades de portes obertes per posar a disposició de la gent de Porreres els mobles, paraments de cuina, accessoris de bany i objectes de decoració a canvi d’un donatiu. Els mobles de més valor han estat taxats per un expert, encara que el seu valor estarà rebaixat.

Els donatius recaptats aniran destinats a les futures obres de restauració del Santuari de Monti-sion.

Moltes gràcies.