Horaris de missa

Dies feiners (dilluns, dimecres i divendres)

20.00 h

Cas Notari (dijous)

17.30 h

Dissabtes i vigílies de festes

19.00 h

Diumenges i festes

Matins - 11.00 h

(a aquesta hora no hi ha missa els mesos de juliol, agost i setembre)

Vespres - 20.00 h

Funerals

20.00 h

(El condol als familiars es dóna després de la missa)

Ha mort Mn. Bartomeu Tauler Valens, que va ser rector de la nostra parròquia de Porreres des de 1987 a 1999.

Se li donarà el darrer adéu en el tanatori del cementiri de Felanitx avui, dissabte dia 11 de maig, des de les 16.00 h a les 18.30 h.

El funeral se celebrarà dilluns dia 13 de maig a l’església parroquial de Felanitx a les 20.00 h.

Mn. Bartomeu Tauler va néixer a Felanitx fa 74 anys. Ha servit com a capellà de la diòcesi de Mallorca durant 52 anys en diferents parròquies de Ciutat i de la Part Forana i amb diferents càrrecs diocesans com vicari episcopal i secretari diocesà de Pastoral. Va servir també durant cinc anys la missió diocesana a Perú.

Ha estat una persona i un capellà molt estimat en tots els llocs on ha dedicat uns anys de la seva vida.

Que descansi en pau i que pregui per nosaltres des de la benaventurança del Regne de Déu.