Horaris de missa

Dies feiners (dilluns, dimecres i divendres)

20.00 h

Cas Notari (dijous)

17.30 h

Dissabtes i vigílies de festes

19.00 h

Diumenges i festes

Matins - 11.00 h

(a aquesta hora no hi ha missa els mesos de juliol, agost i setembre)

Vespres - 20.00 h

Funerals

20.00 h

(El condol als familiars es dóna després de la missa)

Porreres, 20 d'abril de 2014.

En nom de la parròquia voldria felicitar-vos a tots i desitjar-vos una bona Pasqua 2014. Voldria donar les gràcies a tots els qui han fet possible que visquem intensament la setmana santa i amb el seu esforç i dedicació han col·laborat en les diferents tasques necessàries durant aquests dies. Gràcies a tots els qui han col·laborat en la litúrgia, escolans, lectors i monitors, preparació dels guions litúrgics,  la Coral de Porreres, l'organista habitual i l'organista de la missa del Ram, i el grup de guitarres. Gràcies també als  voluntaris per a la neteja i ornamentació del temple i de la Casa Santa i altres tasques que han fet possible que tots puguem viure les celebracions com un temps i un espai per trobar-nos amb Déu. Gràcies de tot cor en nom de la Parròquia.

Gràcies a la Associació de confraries i a totes i cada una de les confraries i a cada un dels confrares i als Apòstols que heu fet possible unes processons i celebracions plenes de recolliment i esperit religiós. Gràcies pels aliments que heu aportat aquests dies per als més necessitats que ajudam per mediació dels voluntaris de Caritas Porreres i pels crespells que heu enviat als presos de Palma. Gràcies a les autoritats i a totes les entitats del poble, com s’Ajuntament, la Filharmònica, i altres acompanyaments musicals de les processons, el club colombòfil, s’Estol porrerenc, que ha ballat avui, i els Aires de Montision, que ballaran a la festa de Montision, el grup de Protecció civil, la policia Local, i a totes les entitats i persones que han col·laborat per fer possible dur a terme els actes de la Setmana Santa. També gràcies als qui han fet possible la retransmissió en directe i en diferit de les celebracions per a tot el món a través del canal d’internet Porreres Televisió.

Voldria destacar que el rostre del Sant Crist Jacent, que portam en processó el Divendres Sant aquí a Porreres va ser la imatge elegida pel fotògraf Jaume Falconer per realitzar el cartell del Concert del Requiem de Brahms a la Seu de Palma, del Dilluns Sant, concert al que assistí la Reina d'Espanya. Teniu a les tauletes unes imatges petites del Cartell que us podeu portar a casa com a record, i que ens han regalat des de la Seu.

Vull donar l’enhorabona al Grup Foganya per haver repetit enguany la representació de la Passió, que han duit a terme amb tanta il·lusió, qualitat estètica i esperit religiós.

Segur que no he anomenat a tots, però tots els qui heu aportat el vostre esforç i treball en aquests dies estau inclosos en aquesta acció de gràcies.  Gràcies a tots per la vostra participació i assistència als actes i pel bon ambient que hem creat entre tots en aquests dies. Que Déu vos beneesqui a tots i beneeixi amb prosperitat al nostre benvolgut poble de Porreres, sobre tot que hagi feina per a tot el qui no en té i en cerca.

Una cordial felicitació a Mn. Josep Sastre, i també a les dues comunitats religioses del poble, l’oratori de sant Felip Neri i les Germanes de la Caritat, i a les dues residències, la parroquial i la de Cal Notari: a tots els seus residents les desig salut i molts d’anys. També una felicitació als donats del Santuari de Montision, Bel i Joan, que han cumplit recentment els quaranta anys de servei al nostre estimat Santuari.

Vos deman que faceu arribar la felicitació de la parròquia especialment als malalts i als més ancians del nostre poble. Que la llum de Crist Ressuscitat arribi a totes les llars, a totes les famílies, a totes les persones del nostre poble, sobre tot aquelles més necessitades de consol i esperança. Que la força de l'Amor que brolla del sepulcre buit de Crist ens ajudi a tots a recuperar el gust de viure, les ganes de ser millors persones i millors cristians, que ens ajudi a superar tot desànim o desencís. De tot cor molts d’anys a tots.

Vos convidam dissabte que vé a les 21h a un concert de l'Schola Gregoriana de Mallorca, a la capella del Roser, que s'ha organitzat a benefici de les obres de la nostra parròquia. I també vos convidam  diumenge que ve a participar a la missa solemne de la festa de Monti-Sion, a les 11 del matí, presidida per Mn. Francesc Ramis Oliver,  que va ser rector de Porreres.

Mn. Àngel Reigadas Ramón, rector de la parroquia.